بوی ماه مهر

˙·٠•●ریـــبـــوار ●•٠·

نزارکه سفره ی دلت پیش غریبه وابشه/این بغض نشکسته بایدسهم خودخدابشه...امضاء:رهگذر

 آرزو مــــــــــی کنم فرو افتــــــادن هر برگ پاییزی

آمـــینی باشد برای آرزوهای قشنگتان...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آغــــــاز این ماه دلنشین رو به همه به خصوص بچه مدرسه ای 

ها تبریک میگم و امیدوارم همواره شاهد بهترین اتفاق های زندگی

تون باشید...

خرداد ماه امسال من فارغ التحصیل شدم و دیگه هیچ وقت نمی تونم

یه دانش آموز باشم و این برای من خیلی ناراحت کننده ست

اما از دیدن دانش اموزها خیلی لذت میبرم من در طول دوران مدرسه

نهایت استفاده رو بردم و امیدوارم همه ی دانش اموزان عزیز هم

این کار رو انجام بدن...ودر حال حاضرمنتظر جواب کنکورم هستم!

به امید روزی که همه ی شما دانش اموزان آینده سازان خوب فردا باشید...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 3 مهر 1391برچسب:,

] [ 12:7 ] [ ღr@z!!!!ღ ]

[ ]